soulmate

Igår kväll åkte jag och fotbollsbrudarna till göteborg och såg på Frölunda - Södertälje. Frölunda vann med 3-2 fast jag har nog aldrig varit så nervös när Södertälje ledde matchen med 2-1. Som tur var tog dom tillbaka matchen i slutet. Det var jätte mysigt att åka! Påvägen hem körde vi förbi en bilolycka. Bilen såg förjävlig ut, den som körde kunde knappast ha överlevt. Kom hem halv tolv och däckade i sängen. trött som jag var!


jaja nog om det nu är jag i skolans biblioteket och Jocke försöker få till sin bokrecension på en bok han inte har läst? och Bella vet inte riktigt vad hon ska skriva så nu hjälper Annika henne. Älsklingspajjasen sitter på ett bord lite längre bort och forskar om något och Frida sitter i en fotölj och läser en bok, funfun. =) Nu ska jag fortsätte skriva på min bokrecension som förhoppningsviss går bättre än Jockes ;) 

B Y E B Y E < 3     

Kommentarer
Postat av: Anonym

När va de ni såg olyckan? O vart?

2008-11-19 @ 15:22:03
Postat av: Jag

I måndags kväll typ vid 10 kanske? kommer inte riktigt ihåg vart men typ någonstans mellan munkedal och nordensark tror jag, fast är inte säker ^^

2008-11-21 @ 13:01:26
URL: http://iikaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då var de en jag känner, hon klarade sig utan ett blåmärke, men bilen dog rätt rejält... Men allt är bra nu...

2008-11-21 @ 22:01:53
Postat av: Jag

Okey, va tur hon hade isf för bilen såg ju riktigt sönder ut

2008-11-22 @ 17:38:58
URL: http://iikaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0