no hope no love no glory

Fotbollsträningen idag gick bra, men det käns dock som om min hals är paj. Jag har ju typ inte kunnat pratat sen i lördags eftermiddag när jag kom hem från frida efter en mycket kall moppetur plus att jag var snuvig och skit dagen innan efter en mycket kallare moppe tur på kväll till bonnelant där hon bor. Jag fick tillbaka min röst i natt så nu låter jag inte som en hes gammal kärring iallafall, tummen upp för det (y) Imorgon blir det bio med skolan och vi får hela 45 minuters sovmorgon *glädje skutt* nej men det ska faktiskt bli gött, är helt slut redan efter en dag i skolan.
och jag måste bara få det ur mig;
M I N K L A S S Ä R U N D E R B A R ! < 3
vill verkligen inte skiljas från den om mindre än ett år, det är nog den bästa klassen jag har haft och den snyggaste dessutom. Vi är helt klart bäst 9B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0