mys:*

Tillbaka tills skolan idag igen då, har inte kunnat skriva något inlägg i helgen men det har vart kanon. I fredags var jag på träning sen åkte jag till frida och där var cicci med, vi såg på one tree hill till typ fyra. I lördags hjälpte jag mamma och grejer och på kvällen drog jag till Bella. Vi hittade Emma och Becka på smögen drog till Emma och såg på film med adde. Efter det drog jag och Becka till sommargott och träffade Robin, men det var sjukt kallt så vi drog till hans sjöbod i typ en halvtimme sen skulle han hem. Jag och Becka åkte hem till mig halv tre och gjorde varm oboy och såg på film, myssss :** Ja, och igår var det en sjukt skön dag, hjälpte mamma lite igen och grejs. Så efter denna helgen är jag 800 kronor rikare. 

Nu sitter jag i datasalen med Sofie och Pontus och jag tänkte att jag skulle skriva lite på min bokrecension, men vi får se hur det blir med det. Ordklasser suger btw.
Nu ska jag dra H E J D Å < 3


E s c a p e t h e f a t e ä r k ä r l e k < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0