jag lever fört!

Idag blev det till att träna fotboll två gånger, funfun. Första med flickor 94 och jag kom nyss hem från damlagsträningen. Länge sen jag tränade med dom nu, har ju haft ont och allt sånt. Det har blivit bättre nu men det värker fortfarande hela tiden i knät, ganska störande men jag överlever. Med nittiofyrorna spelade vi fotbollsvolleyboll, skit kul och Lousie är fan klockren på de xD. Inte så jobbigt dock så det kändes skönt att verkligen få springa och svettas med damlaget. I slutet skulle vi göra 25 situps, 15 upp-och-ner med benen, 25 armhävningar, 15 upp-och-er med benen igen och sen 25 situps igen tror jag det va, jag gjorde iallafall så många så nu mår min mage inte bra men jag kommer bli smal tillslut, jipppi :D Ja, det är la typ det som har hänt mig idag om man räknar bort skolan, har lixxom inte haft tid till något annat har ju tränat mellan fem till åtta men det var kul och nu ska jag träna på spanskan, läxa tills imorgon.
P U S S P Å R U M P A N : D < 3


Kommentarer
Postat av: Karro

haha Loise var bäst på det! :)

2008-11-06 @ 21:58:20
URL: http://bloggofstyle.blogg.se/
Postat av: Fotbollsfannie

Lollo ägde sönner oss :O :)

Fedt pen damlagsträning :) pusspårejerikapajjas! :D

2008-11-10 @ 18:10:54
URL: http://fotbollsfanniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0