im high on you

Gymnasium-mässan igår var helt okej, fick väldigt ont i fötterna men det funkade. Såg världens snyggaste kille typ med, okej kanske inte världens men snygg var han och hans ögon, mums säger jag bara. Tyvärr gav inte mässan mig något för jag vet fortfarande inte vad jag vill gå. Det löser sig väl med tiden.

Idag var en irritera-sig-på-allt-och-alla-dag. Usch vad jag har vart sur hela dagen. Det gick ut på mina kompisar, not so good men det löser sig väl. Judoträningen fick mig på lite bättre humör iallafall men nu är jag sur igen. På träningen graderade jag två stycker till också, fan va dom ungarna är söta.
Nu orkar jag inte skriva mer vi hörs när vi hörs
P U S S H E Y ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0