hold me in your arms

ni vet det där blogg inlägget jag la upp för ett tag sen och snackade om att jag hatade att se en varje dag i skolan? om inte, kolla in "don't look back in anger". jaja nu för att komma till det jag ville, jag har funderat på om det verkligen är så dumt att se dig varje dag, prata med dig varje dag och allt det. Jag tror faktiskt att det bara är bra. Nu tror säkert alla som läser detta att jag är kär eller åtminstone gillar någon men det gör jag då inte, jag är bara så enormt beroende av att se dig hela tiden. Jag har lixom börjat tänka på när jag går ur nian och vem jag skulle sakna mest och då kom jag fram till att det var du. Ditt sett att va, ditt söta leende och ja, hela dig. Det är helt sjukt va du kan få mig att skratta lätt utan att du ens tänker på det. jaja detta låter bara sjukt så ska sluta nu.

Imorgon har jag två prov och jag kan dom hyffsat bra båda två men tänkte plugga lite mer nu, usch har nog aldrig pluggat såhär mycket eller jag ah rju knappt pluggat alls innan men får la ta och börja med det nu. ska dra nu iallafall,
H E J D Å : *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0