HAPPYFACE (:

Idag har vart en bra dag, en jäkligt bra dag. Jag mår hur bra som helst just nu. Inget kan fördärva resten av min dag. Idag har jag typ busat med Flisan, vart i Forsbo med pappa och kollat lite, suttit här och myst. Låter inte speciellt kul men det har vart fantastiskt skönt att bara göra det som jag vill och bara tänka på mig själv för en dag. Det borde jag göra oftare. Nu ska jag snart äta sjukt god mat med tända ljus and stuff. Sen klockan sju typ ska jag hem till mamma igen. Jag vill inte, jag vill vara hos pappa hela tiden. Men jag har ju inget val, måste ju till skolan. Men när jag börjar gymnasiet funderar jag fan på att flytta till pappa istället. Inge bråk, inge tjaffs. Helt underbart skulle det vara. Ha ett bra liv tills vi hörs nästa gång.
K Y S S < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0