give some answers

Vissa vänner vet jag inte riktigt vart jag har,
ärligt talat så vet jag inte vilka jag kan lita på längre.
Visst, jag har mina bästa vänner som jag litar mycket på,
men om jag säger att jag litar på dom till 100% så ljuger jag.
Fast i ärlighetens namn så önskar jag faktiskt att jag gjorde det,
för vad har jag att förlora på att lita på någon?
Jag kan bara stå kvar som vinnare.
Trots detta så säger något inom mig att jag inte ska lita på folk,
för i slutändan gör hon eller han dig bara besviken.
Fast själv så tror jag att jag väntar på en bekräftelse,
en händelse som förändrar allt.



Men jag har ju min allra bästa vän som jag faktiskt försöker lita på,
fast jag kan inte säga att det går bra men det går inte heller dåligt.
Ni som läser detta nu undrar säkert vem det är, det gör säkert hon med.
Jag tror att ingen av er vet säkert vem jag ser som den bästa
men om jag säger trygghet så tar nog rätt person åt sig.
Eller är det verkligen rätt person? eller är det helt fel?
Vågar jag att lita fullt ut på henne, eller begår jag ett stort misstag om jag gör det.
Det lär tiden utvissa.

//Erika Johansson

Kommentarer
Postat av: <3

du ska aldrig behöva tvivla på mig igen erika alla gör misstag men jag har någ ändå gjort de största, de finns många som jag har sårat nu men du kommer alltid att finnas för mig för du är min trygghet ily<3

2008-11-23 @ 15:17:53
Postat av: Anonym

Jag känner inte dig, du känner inte mig. Jag kom in på din blogg av en slump men jag måste säga att du är en väldigt smart flicka.

2008-11-23 @ 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0