film/myskväll :*

Igår åkte jag med Beckabäst hem till henne efter skolan, tog en varm kopp choklad, såg lite på tv medan hon packade till våran träning som vi skulle på lite senare. Efter en stund tog vi moppen hem till mig, jag packade, åt lite sedan bar det av till tumlaren, step stog på schemat. Det var rätt kul faktiskt, jag tyckte det lät tråkigt men det funkade. Efter träning bastade jag och Becka en stund sedan tog vi moppen till henne igen. Vi gjorde iordning hos hennes häst, handlade naturgodis (mums!), hon slängde i sig lite mat och hela tiden flummade vi som fan. Så sjukt kul är det att var med dig bitch! När vi var helt klara tog vi moppen till Cecilia och Amanda på smögen, åka baklänges från hunnebo till smögen is the shit men sjukt läskigt ;) Hos cicci såg vi på film och jag och Becka fick ju våra flumm attacker med jämna mellanrum. Klockan två åkte jag en sväng med moppen till kungshamn för att kolla om det var några folk ute, men nejnej, en människa såg jag. Sedan åkte jag hem och såg på film till klockan fem. Sjukt mysig kväll brudar och grattis Amanda nu är du en stor flicka ;) <3

// Erika Johansson

Kommentarer
Postat av: Fridaa!

Tränings Narkoman :O :)) <3

2008-11-23 @ 14:00:05
URL: http://misskarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0