Don't Look Back In Anger

Helvete! Helvete! Helvete! jag hatar att se dig varje dag i skolan, det stör mig något sjukt att du är där. Men något som är mer irriterande är att jag låter det vara och tror att allt försvinner MEN som jag har lärt mig förr så försvinner inget om man inte gör något åt de. Så det kanske jag borde göra, men vad? eller ska jag bara fortsätta se dig varje dag när du går sådär äckligt snygg i korridorren? det röstar jag på och det är bara jag som får rösta så FUCK YOU!

Nog om det nu till min dag ...
chill dag som vanligt men har vart så sjukt trött ihela dagen p.g.a att jag inte kan sova med min cepe hals som värker och min näsa som inte vill sluta dampa och skolan suger och alla kan gå och dö! Okej, nu låter jag väldigt negativ men det har ju faktiskt hänt några bra saker idag som t.ex att min backspegel till moppen har kommit, ÄNTLIGEN säger jag bara det var på tiden. Träningen idag var skit härlig, mest p.g.a alla barnen som är så sjukt söta och klänger på mig hela tiden och som springer efter min moppe och skriker hejdå. Sjukt gulligt måste jag säga, jag tror dom har börjat tycka om mig mer nu? eller det verkar så. Första var jag ju bara en sur gammal tränare men nu har dom väl lärt sig att jag inte är sur och att jag faktiskt inte är en "gammal tränare" jag är femton och glad. Aja, nog om de nu orkar jag inte skriva mer så
 B Y E B Y E < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0