back on track

Har inte haft tillgång till en dator på en dag men nu fick jag har min brors en snabbis. Snäll han är ibland ändå (a
Idag var j a g , J o c k e , S o f i e , P o n t u s , F r i d a , R a s m u s , R o b i n o c h N i k l a s domare för 7;ornas innebandy. Det var rätt chill faktiskt, jag dömde ju tjejerna och dom gjorde inget dumt ändå men Jocke är fan en klockren domare. -Ey du hög klubba kille bara eeeh ..? och fortsätter spela. Jag och Frida försökte få han att ta i med sin manliga röst men det gick inge vidare. Vi gick de två sista lektionerna, engelska och spanska. Gjorde en jävla redovisning i engelskan för min bok, harry potter. Det gick inte speciellt bra men skit sam. Snart ska jag på fotbollsträning och göra någon nytta, ska bli kul. Nu typ orkar jag inte skriva mer,
S E E Y A < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0